מדיניות ביטול עסקה
תנאים לביטול עסקה
רגע לפני שתבטלו עסקה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. אם בכל זאת החלטתם לבטל, מלאו את פרטיכם בטופס משמאל ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם. א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. ב. במידה והמוצר הגיע פגום, שבור, לא תקין מסיבה הנראת לעין, ניתן יהיה לקבל החזר כספי מלא או לחלופין משלוח חדש חינם עד 7 ימים מיום קבלת המוצר. ג. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית. ד. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי. ה. לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. ו. לקוח אשר מעוניין לקבל החזק כספי לפני סיום תקופת הניסיון (להלן תקופת הניסיון, 30 יום) יהיה רשאי אם יעמוד בתנאים הבאים. ו.1. סעיף זה תקף רק עבור מוצרי החשמל. ו.2. החזר המוצר יהיה ללא פגמים עם אריזתו המקורית בלבד ובשלמותה (להלן אריזה מלאה : המוצר, חוברת הסברים ונספחים כמו 3 ראשי שיוף, מברשת ניקוי, כבל טעינה וכ"ו). ו.3. סכום ההחזר יהיה לאחר ניקוי של עלות המשלוח(25 ש"ח כולל מע"מ) שחברת ריפיור לקחה על עצמה. ו.4. על הלקוח האחריות הבלעדית לשלוח את המוצר אל החברה לכתובת שתוגדר לפי נציג המכירות. ו.5. ההחזר יבוצע רק לאחר קבלת המוצר אל ידי החברה.
לצפייה בתנאי השימוש של האתר